Ny blogg

Ska jag eller ska jag inte?
Jo jag kanske ska starta en blogg med Lina, men jag vet inte.
Alltså jag vill ju liksom inte lägga av efter en månad, inte kul.
Nej, men jag vill inte heller känna press, att jag måste skriva.

Vad tycker ni att jag ska göra?
Men ifall jag skulle starta en ny blogg med Lina, dåra.
Då vill jag inte ha en tråkig blogg som handlar om våran vardag.
Alltså jag vill typ ha en blogg som har en speciell handling.
Hehe, men man vill ju ha besökare annars är det inte kul...

Men frågan; Tycker ni att jag ska starta en ny blogg med Lina?




Kommentarer
Postat av: Nicole

Ja, du skriver så bra. Fast du borde ha mer bilder.. :-)Puss



2009-10-22 @ 20:51:41
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: ehh fett synd..

asså hade nt lina en blogg med sara..?

nej det tkr nt jag fett synd lixom..

du e en äkta fjotiz så håll käften ok.?

2009-10-25 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0