...


Serisöt fatta inte hur du kunde göra så mot mig och så länge... Nu kommer du tillbaka och tror att allt är som vanligt. Tänk dig alla dagar, veckor, månader jag har suttit och tänkt på dig. Fatta hur jävla sårad jag blev. Fatta hur jävla mycket du betydde för mig. Fatta att ens jag ödslar min tid för denna text. Du skriver/säger att du gjorde ett misstag, men hur fan ska jag tro på de. Du sa att du älskade mig och alltid skulle stå vid min sida. Du bröt de. Hur fan ska jag kunna lita på dig den hära gången? Men det är det att jag faller så jävla lätt för vissa personer, och jag blir lätt sårad. Jag tror det gick för snabbt för oss, en jag var säker på oss två. Men hade visst fel. Tänker på dig , Hur fan vill du att det ska va nu? Jag fattar inte.. Förklara någon snälla. Jag vill inte bli sårad igen... Ta åt dig *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0