Bloggen

Hejhej, längesedan jag vet..

Men det jag ville säga var att jag kanske ska sluta blogga.
SKOLAN ÄR VIKTIGARE, jag har så jäkla mycket skolarbete.
Så jag inte hinner med bloggen mer.., Jag är sjukt ledsen =(

Men jag pluggar varje dag när jag kommer hem och man
liksom känner pressen för att man måste blogga eftersom att jag fått
en del läsare. Och ja, allt för eran skull! =) Såja gråt inte, *Skoja*

Jag får ju betyg nu och så, så skolan före allt!

Men senare kommer jag förhoppningsvis starta en blogg,
med Lina med proffsig design och en handling, vill inte ha blogg
med min tråkiga vardag. Det är för vanligt. Men när jag kommer på
något vettigt att skriva om då, kommer jag tillbaks om jag hinner.
(Med skolan då alltså) Hej så länge för mig, hoppas ni uppskatta min blogg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för dina fråga :)

jag håller på och svarar dom nu.

Kika in i min blogg om en stund för att

se svaret på frågan :)



Puss

2009-10-15 @ 09:11:22
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0